صدراستون
صدراستونصدراستونصدراستونصدراستون
  02187106

صدراستون  WorkflowBtn

×
صدراستونصدراستونصدراستونصدراستون

Sadr Stone

Old Brick & Rock Stone Retain Exposed Concrete

مقالات 1 مقالات 2 صفحه مقالات 4 صفحه مقالات 5 مقالات بتن اکسپوز ایران مال

استفاده از بتن اکسپوز نما برای مناطق سردسیر:


استفاده از بتن اکسپوز نما برای مناطق سردسیر

در انتخاب متریال های ساختمانی نما و کف در مناطق سردسیر هوشمندانه عمل کنید 
 
قبل از هرچیزی به این فکر کنید که تایل های مورد استفاده در نما و فضای بیرونی ساختمان چگونه استفاده خواهند شد و در معرض چه شرایطی قرار خواهند داشت. نصب متریال و همچنین کاربرد آن در تعامل با سایر متریال های فضای خود از جمله: لایه ی زیرین نحوه ی نصب با ملات یا چسب و یا نصب خشک و همچنین درزهای تایل ها را در نظر بگیرید.
اگر متریال خود را به درستی انتخاب کنید به سادگی قادر به تحمل هر چیزی که زمستان با خود به همراه میاورد خواهد بود. هرچه هوا سردتر می شود ، چشم انداز زمستان آینده واقعی تر می شود. برای انتخاب مواد و مصالح مقاوم به یخ زدگی ، که در برابر آب و هوای مناطق سردسیر مقاوم باشد ، وقت بگذارید و بهترین انتخاب را انجام دهید. ما در این مقاله متریالی مناسب برای نمای ساختمان ها و دیوارها و همچنین کف را به  شما معرفی میکنیم.
 
انتخاب تایل مناسب برای کف و دیوار
 
واضح است که همه تایل های مختلف برای کف به طور یکسان تولید نمی شوند. در واقع ، طیف گسترده ای از محصولات کف و کاشی در بازار موجود است. انتخاب متریال مناسب برای عملکرد طولانی مدت به خصوص در مناطق سرد ضروری است. متریال نصب شده در فضای خارجی در آب و هوا سرد  باید در برابر لغزش ، مواد شیمیایی و شرایط سخت آب و هوایی مقاوم باشد. 
 
چالش های هوای سرد
 
در مکان های با هوای سرد در زمستان ، زمین با یخبندان منبسط میشود و به سمت بالا حرکت میکند. با تغییر آب و هوا ، زمین مجددا شروع به ذوب شدن می کند و به طرف پایین حرکت می کند همین اتفاق تا حدودی برای دیوارهای بیرونی نیز اتفاق میفتد. باید دقت کنید تا محصولی که  در این فضا استفاده میکنید باید قادر به کنترل همه این حرکت ها به سمت بالا و پایین بدون ترک خوردن باشد.
بهترین متریالی که در عین زیبایی تمامی این خواص را نیز دارد و با تنوع در طرح و رنگ راه را برای خلاقیت شما باز میگذارد تایل های بتنی نما و یا بتن اکسپوز است که در مقاومت در آب و هوای بسیار سرد و بارش مقاوم است. این محصولات هم میتوانند در نمای بیرونی و فضای خارجی ساختمانها مورد استفاده قرار بگیرند و هم در فضای داخلی که با تهیه این محصولات بتنی نما و بتن اکسپوز میتوانید نمای ساختمان خود را حتی در مناطق بسیار سردسیر تضمین کنید.با استفاده از سیل کوت ها نانو بر روی متریال نیز جذب آب آن صفر خواهد شد که نگرانی های شما را از بابت بارندگی های زمستانی کاملا راحت خواهد کرد.

 
 نگارنده: امید صدری
By: Omid Sadri




امید صدری
Omid Sadri

امید صدرینگارنده: امید صدری

صدر استون


صدر استون


محصولات صدراستون


پروژه ها



اینستاگرام صدر استون تلگرام صدر استون فیسبوک صدر استون