صدراستون
صدراستونصدراستونصدراستونصدراستون
  02187106

صدراستون  WorkflowBtn

×
صدراستونصدراستونصدراستونصدراستون

Sadr Stone

Old Brick & Rock Stone Retain Exposed Concrete

مقالات 1 مقالات 2 صفحه مقالات 4 صفحه مقالات 5 مقالات بتن اکسپوز ایران مال

استفاده از سنگ دکوراتیو بتنی و بتن اکسپوز در آشپزخانه:


استفاده از سنگ دکوراتیو بتنی و بتن اکسپوز در آشپزخانه

استفاده از سنگ دکوراتیو بتنی و بتن اکسپوز در آشپزخانه
 
آیا در فکر تغییر آشپزخانه ی خود هستید و در حال جستجو در بین محصولات موجود در بازار میباشید؟ اگر اینطور است ما میتوانیم در این راستا به شما کمک کنیم. امروزه میتوان به محصولات بتنی همچون سنگ دکوراتیو بتنی، سنگ تزئینی و یا تایل های بتن اکسپوز برای استفاده در آشپزخانه ها استفاده کرد که در ادامه به آن میپردازیم.
سطوح و یا دیوارهای آشپزخانه ی ساخته شده از سنگ های آنتیک و مصنوعی با استفاده از مواد ساخت انسان همچون آکریلیک، رزین های پلی استر، خاک اره سنگ مرمر، و سایر رنگدانه ها ساخته شده اند. 
در مورد اثراتی که سنگ های آنتیک و یا سنگ مصنوعی روی طبیعت میگذارد میتوان گفت که تا حدودی سنگ آنتیک و سنگ مصنوعی چندان مناسب نیست چرا که مواد سنگ آنتیک از منابع نجدیدناپذبر گرفته شده است، پروسه ی تولید آنها با صرف انرژی بالایی همراه است و مواد سنگ مصنوعی و سنگ آنتیک قابل تجزیه و بازیافت در طبیعت نیستند.اما با این حال بازهم میتوان گفت که تا حدودی به از بین نرفتن منابع سنگ طبیعی کمک میکند.
تایل های بتن اکسپوز و سنگ های دکوراتیوغیر متخلخل هستند، پس در نتیجه ضد لک هستند ،  مقاوم در برابر جرم و میکروب؛ ساختاری محکم و قوی دارند نیاز به قراردادن تخته سه لا در زیر ندارند وآسان خش گیری میشوند. بدون ایجاد درز میتوان آنها را نصب کرد و میتواند در پایان ظاهری همانند سنگ مرمر و گرانیت داشته باشند. 
نصب این تایل های بتنی نیازمند متخصص نصب سنگ آنتیک و سنگ مصنوعی است تا به درستی آن را نصب کند چرا که سینک های ساخته شده از سنگ مصنوعی و یا سنگ آنتیک وزن زیادی دارند و نسبتا گران قیمت هستند پس بهتر است خطر نکنید و نصب آن را به متخصص بسپارید.
نکته ی بسیار مهم در مورد استفاده از سنگ آنتیک سنگ مصنوعی ویا  سنگ های تزئینی در آشپزخانه این است که اولا ظاهری بسیار زیباتر نسبت به سبکهای قدیمی دارند، دوما ماندگاری بیشتری دارند و از همه مهم تر اثر لک هیچوقت بر روی آن نمیماند و بسیار راحت تراز سایر محصولات نظافت میشوند. 

 نگارنده: امید صدری
By: Omid Sadri




امید صدری
Omid Sadri

 

امید صدرینگارنده: امید صدری

صدر استون


صدر استون


محصولات صدراستون


پروژه ها



اینستاگرام صدر استون تلگرام صدر استون فیسبوک صدر استون