صدراستون
صدراستونصدراستونصدراستونصدراستون
  02187106

صدراستون  WorkflowBtn

×
صدراستونصدراستونصدراستونصدراستون

Sadr Stone

Old Brick & Rock Stone Retain Exposed Concrete

مقالات 1 مقالات 2 صفحه مقالات 4 صفحه مقالات 5 مقالات بتن اکسپوز ایران مال

موارد بی شمار کاربرد های اسلب های بتن اکسپوز:


موارد بی شمار کاربرد های اسلب های بتن اکسپوز

موارد بی شمار کاربرد های اسلب های بتن اکسپوز
 
صفحات بتنی در ساختمان های مدرن به عناصر ساختاری نسبتاً متداولی تبدیل شده اند. صفحات بتنی ضخیم معمولاً در ساخت سقفها و کفها استفاده می شود ، در حالی که از آنهایی که نازک ترهستند برای سنگ فرش های بیرونی و یا حتی در نمای ساختمان استفاده می شود.
 
در ساختمانهای مختلف صنعتی و همچنین مسکونی ، از صفحات بتنی ضخیم ، که مستقیماً بر روی فونداسیون یا روی پایه ها نصب می شوند ، برای ساخت کفپوش زمین استفاده می شود. در آسمان خراش ها و ساختمان های مرتفع ، اسلب های باریک بین قاب های فلزی از کف و سقف در هر طبقه قرار میگیرند که اینها همگی مواردی هستند که از گذشته تا به امروز در مورد بتن مورد استفاده بوده اند. امروزه استفاده از بتن گستره تر شده است و از پنهان شدن در لایه های زیرین و درونی ساختمان ها راه خود را به نمای ساختمان ها پیدا کرده است. در زیر چند کاربرد دیگر از اسلب بتنی با توجه به اندازه های مختلف آنها را عنوان میکنیم:
 
اسلب باریک: اسلب کوچک و یا باریک پیش ساخته را به راحتی می توانید در پاسیون فضای خانه خود استفاده کنید.
 
صفحات متوسط: صفحات بتنی با اندازه متوسط امکانات بیشتری را ارائه می دهند. می توانید آنها را به صورت درجا و یا از نمونه های از پیش ساخته بتن اکسپوز استفاده کنید. چنین صفحات می توانند در ساخت کفپوش کاذب و یا دیوارها نیزمفید باشند.
 
صفحات بزرگ: اسلب بتنی با ابعاد بزرگ می تواند در تحقق پروژه های بزرگتر مفید باشد. تنها نکته ای که باید هنگام کار با اسلب سایزهای بزرگ به آن دقت کرد این است که سطح آنها کاملا یکدست و صاف باشد. 

 
دیگر استفاده های اسلب های بتن  اکسپوز
 
قابل استفاده در بازسازی خانه
بازسازی خانه می تواند این صفحات بتنی را حتی اگر در ابتدا در ساخت و ساز مورد استفاده قرار نگرفته باشد ، در خود جای دهد. در هنگام نوسازی اتاق ها با کفپوش های چوبی ، گزینه ی بسیار خوبی جایگزین کردن چوب با اسلب های بتونی است زیرا آنها جرم حرارتی بیشتری دارند و از لحاظ تولید سر و صدا در کف کاملا بدون صدا هستند. در ضمن نوسازی خانه ها ، صفحات بتنی ممکن است روی پایه های اصلی یا دیوارهای زیرزمینی نیز علاوه بر نما استفاده شوند. 
 
عرشه استخر با اسلب های بتونی
ساخت یک عرشه استخر با اسلب بتونی نیز یک گزینه عاقلانه و اقتصادی است. نگهداری عرشه استخر بتونی نسبت به سایر مواد بسیار بی دردسرتر است. بتن همچنین یک ماده سازگار با محیط زیست است ، زیرا از سنگ آهک ساخته شده است که یکی از فراوان ترین مواد معدنی موجود در زمین است.


نگارنده: امید صدری
By: Omid Sadri




امید صدری
Omid Sadri
 

امید صدرینگارنده: امید صدری

صدر استون


صدر استون


محصولات صدراستون


پروژه ها



اینستاگرام صدر استون تلگرام صدر استون فیسبوک صدر استون