صدراستون
صدراستونصدراستونصدراستونصدراستون
  02187106

صدراستون  WorkflowBtn

×
صدراستونصدراستونصدراستونصدراستون

Sadr Stone

Old Brick & Rock Stone Retain Exposed Concrete

مقالات 1 مقالات 2 صفحه مقالات 4 صفحه مقالات 5 مقالات بتن اکسپوز ایران مال

هزاران روش برای استفاده از بتن اکسپوز در طراحی داخلی:


هزاران روش برای استفاده از بتن اکسپوز در طراحی داخلی


هزاران  روش برای استفاده از بتن وجود دارد ، اما بعید است که در ابتدا استفاه از بتن در دکوراسیون داخلی به ذهن هر کسی خطور کند. با این وجوداستفاده از بتن اکسپوز در طراحی داخلی  بسیار ساده و جذاب است و در دنیای طراحی داخلی نیز به همان اندازه که در ساخت و ساز کاربرد ی است  حرف برای گفتن دارد. برای  طراحی  یک دیوار منحصر به فرد ، استفاده از بتن اکسپوز با چندین انتخاب جالب همراه است. به عنوان مثال میتوانید بافت بتن اکسپوز را طرح دار و یا خط و خش دار انتخاب کنید و یا  سطح آن را  کاملا صاف و صیقلی بپسندید. در مورد رنگ آمیزی نیز اگرچه رنگی که اغلب مورد پسند طراحان است همان رنگ بتن است میتوانید با  رنگ آمیزی آن در هر رنگی که می توانید تصور کنید از بتن اکسپوز استفاده کنید. حتی این امکان وجود دارد که طرح های مورد علاقه خود را بر روی بتن اکسپوز قالب بزنید و از آن لذت ببرید. بتن متریالی است که در طراحی داخلی استفاده های بسیار گوناگونی دارد و به اندازه خلاقیت شما ظرفیت تغییر و اشکال و طرح های مختلف دارد.
 
استفاده از بتن اکسپوز در کنار دیوارهای بتنی، تعادل جالبی را میتواند ایجاد کند. همچنین طراحی های اخیر در دیزاین های مدرن نشان داده که ترکیب بتن اکسپوز با چوب تلفیقی بینظیر از سنت و مدنیزه را ایجاد می کند. اگر فکر میکنید که استفاده از بتن در دیوار ها ممکن است کمی فضا را تیره کند میتوانید از رنگ های روشن و سقید در سایر دیوارها و فضاها استفاده کنید.
 
ترکیب بینظیر دیگری که فضای خانه شما را گرمتر از قبل میکند استفاده از بتن اکسپوز تلفیق شده با آجر های روستیک است که بافتی بسیار زیبا ایجاد میکند که زیبایی فضا و دیوارهای شما را برجسته تر میکند. آجر و دیوارهای بتنی پویایی بصری جالب در خانه ایجاد می کند. ترکیب این دو متریال با یکدیگر سطح ظاهری چشم نواز تری را ایجاد میکنند ، بسیار بیشتر از زمانی که هر یک از دیواره ها به تنهایی ممکن زیبا باشد. صد در صد استفاده از مبلمان و دکوراسیون  و نورپردازی نیز به زنده ترکردن و انرژی بخشیدن به کل فضا کمک می کند.
 
استفاده از بتن اکسپوز در اتاق خواب نیز میتواند در دیوار پشت تخت فضایی مدرن را ایجاد کند که فاصله ی بین کف و سقف های بسیار بلند را کمتر میکند. طراحی فضای حمام و دستشویی نیز با بتن اکسپوز همواره مورد توجه طراحان مدرن بوده است و ترکیب آن با سنگ مرمر یکی از بهترین تلفیقات در طراحی است.



نگارنده: امید صدری
By: Omid Sadri




امید صدری
Omid Sadri
 

امید صدرینگارنده: امید صدری

صدر استون


صدر استون


محصولات صدراستون


پروژه ها



اینستاگرام صدر استون تلگرام صدر استون فیسبوک صدر استون