صدراستون
صدراستونصدراستونصدراستونصدراستون
  02187106

صدراستون  WorkflowBtn

×
صدراستونصدراستونصدراستونصدراستون

Sadr Stone

Old Brick & Rock Stone Retain Exposed Concrete

مقالات 1 مقالات 2 صفحه مقالات 4 صفحه مقالات 5 مقالات بتن اکسپوز ایران مال

چگونه سنگ های بتنی مصنوعی را تمیز کنیم؟:


چگونه سنگ های بتنی مصنوعی را تمیز کنیم؟ دوده و خاک میتواند به آسانی بر روی سنگ های مصنوعی تزئینی ویا آنتیک موجود در منزل شما بشیند. برای لذت بردن از زیبایی سنگ های تزئینی باید آن ها را تمیز کرد. نظافت سنگ های مصنوعی ، سنگ های تزئینی و یا سنگ آنتیک پروسه ای ساده است که با استفاده از موادی که از قبل در خانه دارید انجام میشود وسایل مورد نیاز: پارچه برای جلوگیری از ریختن قطره بر روی زمین دو عدد سطل آب داغ مواد شوینده با درصد کم و خفیف برس زبر چند عدد حوله ی کوچک دستکش پلاستیکی (چهارپایه (در صورت نیاز با آماده کردن زمین زیر سنگ تزئینی شروع کنید و پارچه را برای جلوگیری از کثیف شدن بر روی زمین پهن کنید.

• با استفاده از آب داغ دو سطل را پر کنید.مقداری از ماده شوینده را درون یکی از ظرفها بریزید. تمامی وسایل خود که شامل سطل کف، سطل آب، یک برس زبر، چند حوله ی کوچک و دستکش های پلاستیکی میشود را به محل نظافت ببرید. دستکش های پلاستیکی خود را دست کنید. دستکش باعث جلوگیری از ایجاد خراش میشود.

• از بالاترین قسمت سنگ مصنوعی ،سنگ دکوراتیو و یا سنگ آنتیک شروع کنید و رو به پایین کار کنید. برس شسشوی خود را داخل سطل آب و صابون فرو کنبد و بر روی سنگ مصنوعی،سنگ تزئینی و یا سنگ آنتیک بکشید. بعد از شستن چند سنگ، حوله ای را داخل سطل آب تمیز فروبرده و آب اضافه ی آن را بگیرید، سپس روی سنگ مصنوعی را با استفاده از دستمال خیس تمیز کنید تا کف از روی سنگ از بین برود. ممکن است در صورت نیاز این کار را دوباره انجام دهید. زمانی که دستمال کثیف شد، آن را با دستمال تمیز دیگری جایگزین کنید. آب کثیف را نیز در صورت نیاز با آب تمیز جایگزین کنید.

• بعد از شستن تمام سطح سنگ مصنوعی، سنگ تزئینی و یا سنگ آنتیک، تمامی مواد شوینده را با استفاده از دستمال از روی آن پاک کنید. سنگ مصنوعی،سنگ تزئینی و یا سنگ آنتیک در اطاقی با جریان هوا زودتر خشک میشود پس بهتر است تا پنجره را باز نگه دارید. :نکات و اخطار سنگ های مصنوعی ، سنگ های آنتیک و یا سنگ های تزئینی معمولا هر چندسال یکبار نیاز به شستشو دارند .

اگر احساس کرید که مقدار بسیار زیادی آب از سنگ شره میکند، حوله را از پایین به بالا بکشید تا خشک شود. این به شما کمک میکند تا آب اضافی گرفته شود و بر روی زمین نریزد. صابون را کم کم استفاده کنید چرا که میخواهید آن را کاملا از روی سنگ پاک کنید.هر گونه صابون باقی مانده بر روی سنگ مصنوعی ، سنگ تزئینی و سنگ آنتیک میتواند باعث کثیفی و یا گرد و خاک شود که به علت چسبندگی به راحتی پاک نشود.


 نگارنده: امید صدری
By: Omid Sadri




امید صدری
Omid Sadri

امید صدرینگارنده: امید صدری

صدر استون


صدر استون


محصولات صدراستون


پروژه ها



اینستاگرام صدر استون تلگرام صدر استون فیسبوک صدر استون